Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky

www.evirtuálnaadresa.sk

(Príloha k Zmluve o poskytovaní služieb)

(ďalej len „VOP“)

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY SPOLOČNOSTI

Delta Property s. r. o., so sídlom Záhradnícka 319/6, 058 01 Poprad

IČO: 47723262, , DIČ: 2024060401

zápis v ORSR v Prešove, odd.: Sro, vložka číslo: 30291/P

bankové spojenie FIO banka, IBAN: SK02 8330 0000 0023 0056 7681, BIC/SWIFT: FIOZSKBAXXX

kontakt: +421 949 128 618, info@evirtualnaadresa.sk

  

(ďalej len „spoločnosť“)

 

pre predaj služieb prostredníctvom on-line obchodu umiestneného na internetovej adrese: www.evirtualnaadresa.sk

 

Základné pojmy:

  • Služby– virtuálne sídlo, virtuálny trvalý pobyt, virtuálny prechodný pobyt
  • Zmluva - písomná Zmluva o poskytovaní služieb
  • Poskytovateľ -Poskytovateľ – Delta Property, s. r. o., Záhradnícka 319/6, Poprad – 058 01, IČO: 47723262
  • Užívateľ- fyzická osoba alebo právnická osoba, ktorá využíva služby poskytovateľa na základe Zmluvy o poskytovaní služieb
  • Zmluvná strana – poskytovateľ alebo užívateľ samostatne
  • Zmluvné strany – poskytovateľ a užívateľ spoločne
  • Adresa poskytovateľa – adresa poskytovateľa zvolená užívateľom, ktorú má užívateľ zaregistrovanú v obchodnom registri, živnostenskom registri alebo inom príslušnom registri ako miesto/sídlo podnikania užívateľa
  • Sídlo – sídlo právnickej osoby a miesto podnikania fyzickej osoby

 

Nehnuteľnosť:

  • Námestie svätého Egídia 64/26, Poprad

Byt č. 6 , nachádzajúci sa vo vchode č. 26 bytového domu na ulici Námestie svätého Egídia 26, bytový dom so súpisným číslom 64, postavený na pozemku s parcelným číslom 669/1 parcela registra „C“ o výmere 343 m², druh pozemku: zastavané plochy a nádvoria, podiel na spoločných častiach a spoločných zariadeniach domu a spoluvlastnícky podiel k pozemkom o veľkosti 1243/73846.

  • Levočská 73/1959, Stará Ľubovňa

Byt č. 13-C4, nachádzajúci sa vo vchode č. 73 bytového domu na ulici Levočská 73 , bytový dom so súpisným číslom 1959, postavený na pozemku s parcelným číslom 2900/2, 2893/28, 2893/27, parcela registra „C“ o výmere 368 m² , druh pozemku: zastavané plochy a nádvoria, podiel na spoločných častiach a spoločných zariadeniach domu a spoluvlastnícky podiel k pozemku o veľkosti 5891/140665.

 

  • Cenník balíkov služieb– aktuálne ceny služieb za jednotlivé balíky
  • Odstúpenie od zmluvy – odstúpenie od všetkých záväzkov vzniknutých zo zmluvy, ktorých dochádza k ukončeniu poskytovania všetkých služieb
  • Zriadenie sídla, trvalého pobytu a prechodného pobytu– poskytovateľ udelí súhlas so zaregistrovaním sídla spoločnosti, prechodného pobytu a trvalého pobytu užívateľa na adrese svojej nehnuteľnosti
  • Označenie schránky  obchodným menom / menom a  – poskytovateľ označí poštovú schránku pre účely doručovania písomností
  • Preberanie pošty– poskytovateľ bude vykonávať preberanie zásielok na základe splnomocnenia užívateľom.
  • Oznámenie o zásielkach emailom a Whatsappom– poskytovateľ bude informovať užívateľa o došlej pošte  prostredníctvom elektronickej pošty
  • Fotka prijatej pošty na email a Whatsapp – poskytovateľ vyhotoví fotografie obálky, ktorú pošle užívateľovi prostredníctvom elektronickej pošty
  • Úschova prebratej pošty – poskytovateľ zabezpečí, že prebratá pošta bude uschovaná najviac po dobu 12 mesiacov
  • Skartovanie doručenej pošty – poskytovateľ zabezpečí skartovanie užívateľovej prebratej pošty na jeho požiadanie
  • Prefotenie doručenej pošty cez email a WhatsApp– poskytovateľ na základe súhlasu a výzvy užívateľa otvorí došlú poštu a jej obsah prefotí a zašle užívateľovi elektronickou formou
  • Osobné vyzdvihnutie zásielok aj balíkov – poskytovateľ zabezpečí užívateľovi možnosť osobného vyzdvihnutia zásielok na určenej adrese na www.evirtualnaadresa.sk a vopred dohodnutom čase prostredníctvom emailu, alebo telefonického hovoru.
  • Posielanie listov poštou– poskytovateľ bude zasielať užívateľovi prijatú poštu na adresu  určenú užívateľom na základe písomného , alebo telefonického vyžiadania. Posielanie listov poštou nie je súčasťou žiadneho balíka a je spoplatnené nad rámec služieb od 4€ v závislosti od hmotnosti pošty.

 

Základné ustanovenia

  • Poskytovateľ vyhlasuje, že je oprávnený poskytovať služby na uvedených nehnuteľnostiach na základe vlastníckeho práva alebo iných zmlúv a dohôd, ktoré v zmysle zákona umožňujú aby tieto služby na uvedených nehnuteľnostiach poskytoval.
  • Poskytovateľ vyhlasuje, že k plneniu zmluvy disponuje príslušným živnostenským oprávnením.
  • Užívateľ predloží najneskôr pri podpise zmluvy poskytovateľovi originál zakladateľského dokumentu užívateľa, ak užívateľ ešte nie je zapísaný v obchodnom registri, alebo originál výpisu z obchodného registra užívateľa nie starší ako štrnásť (14) dní, ak užívateľ je už zapísaný v obchodnom registri.
  • Užívateľ je povinný užívať služby poskytované poskytovateľom na základe zmluvy tak, aby nedošlo k poškodeniu dobrého mena poskytovateľa. V prípade porušenia tejto povinnosti je užívateľ povinný zaplatiť poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,- EUR (slovom: päťsto euro Eur), a to do troch (3) dní od doručenia výzvy poskytovateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty. Poskytovateľ je ďalej oprávnený okamžite odstúpiť zmluvy.
  • Užívateľ má právo požiadať o zmenu rozsahu a nastavenia služieb v zmluve. Ak sa jedná o zmenu neovplyvňujúcu cenu hradenú užívateľom za služby, vykoná poskytovateľ zmenu bez zbytočného odkladu. V opačnom prípade vykoná poskytovateľ zmenu k poslednému dňu predplateného obdobia, prípadne podľa dohody s užívateľom.
  • Užívateľ je povinný bez zbytočného odkladu oznámiť poskytovateľovi akékoľvek zmeny svojich identifikačných, fakturačných a kontaktných údajov. V opačnom prípade je poskytovateľ oprávnený prerušiť poskytovanie služieb alebo negarantovať ich úplnosť.
  • Uzavretím zmluvy užívateľ udeľuje svojim podpisom na nej poskytovateľovi súhlas so spracovávaním osobných údajov užívateľa na účely súvisiace s poskytovaním služieb. Súhlas sa udeľuje na dobu platnosti zmluvy a tiež počas obdobia, ktoré preklenie dobu platnosti zmluvy, ak je v súvislosti s právnou povinnosťou určenou všeobecne záväzným právnym predpisom poskytovateľ povinný tieto údaje uchovávať alebo inak s nimi nakladať.

 

Zápis adresy sídla

  • Poskytovateľ umožní užívateľovi zaregistrovať v obchodnom registri,  živnostenskom registri alebo inom príslušnom registri adresu poskytovateľa ako sídlo užívateľa a používať ju počas trvania zmluvy ako sídlo užívateľa.
  • Poskytovateľ dodá užívateľovi písomný súhlas prenajímateľa ako vlastníka nehnuteľnosti s umiestnením sídla užívateľa na adrese poskytovateľa potrebný pre registráciu adresy poskytovateľa ako sídla užívateľa v obchodnom registri, živnostenskom registri alebo inom príslušnom registri.
  • Užívateľ je oprávnený počas trvania zmluvy používať adresu ako svoje sídlo jej uvádzaním na svojich písomnostiach a dokumentoch v úradnom a obchodnom styku s tretími osobami.
  • Poskytovateľ sa počas trvania zmluvy zaväzuje pripevniť na poštovú schránku prislúchajúcu k Nehnuteľnosti umiestniť obchodné meno užívateľa vo veľkosti podľa svojho uváženia za účelom informovania o sídle užívateľa ak nie je v zmluve uvedené inak.
  • Užívateľ berie na vedomie, že využívaním služby sídlo nevzniká užívateľovi nárok na sprístupnenie nehnuteľnosti používateľa mimo rámec dohodnutý v zmluve, užívateľ nie je oprávnený umiestňovať v nehnuteľnosti ani z jeho vonkajšej strany vlastné nápisy, technické označenia ani vnášať do Nehnuteľnosti akékoľvek hnuteľné veci. V prípade porušenia tejto povinnosti je užívateľ povinný zaplatiť poskytovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 500,- EUR (slovom: päťsto Eur), a to do troch (3) dní od doručenia výzvy poskytovateľa na zaplatenie zmluvnej pokuty. Poskytovateľ je ďalej oprávnený okamžite odstúpiť od zmluvy. Nárok poskytovateľa na náhradu škody tým nie je dotknutý.
  • Podpisom zmluvy zmluvné strany vyhlasujú, že v nebytovom priestore sa v čase podpisu zmluvy nenachádzajú a v budúcnosti ani nebudú nachádzať žiadne hnuteľné veci vo výlučnom vlastníctve či podielovom resp. bezpodielovom spoluvlastníctve užívateľa.
  • Poskytovateľ preberá poštové a iné zásielky určené pre užívateľa s výnimkou zásielok, doporučených a zásielok do vlastných rúk podobne ako aj zásielok s ktorými sa spája úhrada peňažnej čiastky alebo poskytnutie akéhokoľvek plnenia, ak sa zmluvné strany v konkrétnom prípade písomne nedohodnú inak.
  • Ak sa v konkrétnom prípade zmluvné strany písomne nedohodnú inak, poskytovateľ nie je povinný prijímať zásielky adresované užívateľovi ťažšie ako päť kilogramov (5 kg), väčšie ako štyridsaťpäť centimetrov (45 cm) v ktoromkoľvek rozmere, s objemom väčším ako tri stotiny kubického metra (0,03 m³), alebo zásielky obsahujúce nebezpečné veci, živé zvieratá alebo tovar podliehajúci skaze.
  • Poskytovateľ je oprávnený podľa vlastného rozhodnutia odmietnuť prevzatie akejkoľvek zásielky adresovanej užívateľovi, pri ktorej má podozrenie na jej nebezpečný obsah alebo ju považuje za nezákonnú.
  • Poskytovateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú neprevzatím alebo oneskoreným prevzatím zásielky doposielanej užívateľovi zo strany poskytovateľa pri plnení zmluvy. Zásielky, ktoré sa poskytovateľovi vrátili ako nedoručené skladuje poskytovateľ po dobu jedného (1) mesiaca. Ak nie je uskladnená zásielka prevzatá, poskytovateľ ju po uplynutí doby uvedenej v predošlej vete, skartuje.
  • Poskytovateľ uschová prebraté zásielky po dobu maximálne 12 mesiacov.
  • Užívateľ si takéto zásielky môže vyzdvihnúť na Poskytovateľom určenej adrese vo  vopred dohodnutom čase
  • Poskytovateľ sa na základe zmluvy zaväzuje informovať 1x týždenne užívateľa o prijatých zásielkach prostredníctvom oznámení formou elektronickej pošty
  • Užívateľ sa zaväzuje splnomocniť Poskytovateľa k otváraniu poštových zásielok úradne overeným Splnomocnením akceptovateľným právnymi predpismi SR. Zároveň sa Užívateľ zaväzuje doručiť takéto Splnomocnenie Poskytovateľovi. V prípade ak Užívateľ nedoručí toto Splnomocnenie Poskytovateľovi , nezaniká právo Poskytovateľa na plnú úhradu súvisiacu s touto službou.
  • V rámci tejto služby sa Poskytovateľ zaväzuje poslať  prefotený obsah prebratej pošty, ak si to užívateľ vyžiada.
  • Digitalizované dokumenty v zmysle predchádzajúceho bodu budú zasielané elektronickou formou.
  • Poskytovateľ vydá Užívateľovi prevzaté zásielky na adrese a v čase popred dohodnutom prostredníctvom emailu, alebo telefonického hovoru.
  • Užívateľ sa zaväzuje uhrádzať poskytovateľovi za poskytované služby poplatky podľa jednotlivých položiek cenníka poskytovateľa.
  • Poskytovateľ si vyhradzuje právo cenník priebežne upravovať, a to bez oznámenia adresovaného užívateľovi.
  • Ak došlo k ukončeniu záväzku vzniknutého zo zmluvy, na základe ktorého poskytovateľ poskytoval užívateľovi službu sídlo, alebo došlo k ukončeniu zmluvy ako celku, je užívateľ povinný v lehote päť ( 5) dní od ukončenia záväzku alebo zmluvy podať žiadosť na zrušenie registrácii adresy poskytovateľa v obchodnom registri a živnostenskom registri, kde je táto adresa registrovaná ako sídlo užívateľa a túto žiadosť predložiť poskytovateľovi , v  opačnom prípade je poskytovateľ oprávnený túto žiadosť podať bezodkladne sám.
  • Užívateľ hradí poplatky za poskytované služby na základe faktúry vystavenej poskytovateľom. Poskytovateľ zasiela užívateľovi faktúry na úhradu poplatkov za poskytované služby výlučne elektronickou formou na e-mailovú adresu užívateľa uvedenú v zmluve. Užívateľ uhrádza poplatky bezhotovostným prevodom na bankový účet poskytovateľa.
  • Poplatky sú splatné podľa toho ako je uvedené na web stránke www.evirtualnaadresa.sk a to vopred.
  • Ak užívateľ neuhradil splatné poplatky, poskytovateľ je oprávnený účtovať úrok z omeškania vo výške 0,05% z dlžnej čiastky za každý deň omeškania. Ak užívateľ vystavenú faktúru reklamuje, je povinný zaplatiť čiastku, na ktorú sa reklamácia nevzťahuje, a to v lehote splatnosti, inak mu bude účtovaný úrok z omeškania vo výške uvedenej v týchto VOP. Poskytovateľ si vyhradzuje právo pozastaviť po dobu omeškania užívateľa s úhradou ktoréhokoľvek poplatku alebo úrokov z omeškania poskytovanie ktorejkoľvek služby podľa zmluvy. Poskytovateľ je tak oprávnený urobiť aj v prípade, ak užívateľ porušuje zmluvu, alebo tieto VOP.
  • Ak sa užívateľ dostane do omeškania s úhradou ktoréhokoľvek poplatku za služby poskytované podľa zmluvy po dobu dlhšiu ako tridsať (30) dní, je poskytovateľ oprávnený okamžite odstúpiť od zmluvy.
  • Poskytovateľ je oprávnený okamžite odstúpiť od zmluvy aj vtedy, ak sa užívateľ opakovane dostane do omeškania s úhradou ktoréhokoľvek poplatku za služby poskytované na základe zmluvy bez ohľadu na počet dní v omeškaní. Pre vylúčenie pochybností platí, že za opakované omeškania sa považuje aj situácia, ak je užívateľ v omeškaní s úhradou poplatku za niektorú zo služieb poskytovanú na základe zmluvy a nasledujúci kalendárny mesiac je v omeškaní s úhradou poplatku za inú službu poskytovanú na základe zmluvy.
  • Všetky platby za poskytované služby uskutočňuje užívateľ v mene EUR.

 

Platnosť zmluvy

  • Záväzok poskytovať ktorúkoľvek službu dojednanú v zmluve je možné ukončiť:

(a) dohodou zmluvných strán,

(b) výpoveďou ktorejkoľvek zo zmluvných strán,

(c) odstúpením,

(d) zánikom ktorejkoľvek zo zmluvných strán bez právneho nástupcu.

(e) uplynutím doby nájmu

  • Dohodou zmluvných strán možno ukončiť ktorýkoľvek záväzok alebo aj všetky záväzky vzniknuté zo zmluvy naraz k akémukoľvek dňu a z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu.
  • Výpoveďou je oprávnená ukončiť ktorýkoľvek záväzok alebo aj všetky záväzky vyplývajúce zo zmluvy naraz ktorákoľvek zo zmluvných strán a z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu. Výpovedná doba je dva (2) mesiace a plynie od prvého (1.) dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bola výpoveď doručená druhej zmluvnej strane. Poskytovateľ ukončí zmluvný vzťah k tomuto dátumu. Zaplatené finančné prostiedky sa nevracajú, považujú sa za zmluvnú pokutu pre nedodržanie podmienok objednanej služby a objednávateľ s týmto výslovne súhlasí. Keď sa zmluva skončí predčasne pred dobou, na ktorú bol zmluvný vzťah dojednaný zaplatené finančné prostriedky sa nevracajú.
  • Zmluvná strana je oprávnená odstúpiť od záväzku vzniknutého zo zmluvy, alebo odstúpiť od zmluvy v prípadoch ustanovených týmito VOP, a to písomným prehlásením adresovaným druhej zmluvnej strane. Odstúpenie je účinné okamihom dourčenia odstúpenia druhej zmluvne strane. Ktorákoľvek zo zmluvných strán je ďalej oprávnená odstúpiť od záväzku vzniknutého zo zmluvy v prípade, ak druhá zmluvná strana porušila povinnosti vyplývajúcu z tohto záväzku, bola na porušenie písomne upozornená, avšak ani napriek upozorneniu a výzve k riadnemu plneniu v súvislosti s týmto záväzkom nedošlo.
  • Poskytovateľ je oprávnený okamžite odstúpiť zmluvy, ak bolo proti užívateľovi začaté konkurzné konanie, reštrukturalizačné konanie, alebo ak užívateľ vstúpil do likvidácie alebo ak je upozornený na nezákonné konanie užívateľa.
  • Dohoda o ukončení záväzku resp. záväzkov vzniknutých zo zmluvy, výpoveď, alebo odstúpenie musia jasne špecifikovať, ktorý záväzok resp. záväzky vzniknuté zo zmluvy sa ukončujú. V prípade nedostatočnej špecifikácie sa dohoda o ukončení záväzku resp. záväzkov, výpoveď či odstúpenie považuje za neplatné a zmluvné strany sú povinné naďalej postupovať v plnom rozsahu podľa tejto zmluvy.
  • Užívateľ je povinný najneskôr do troch (3) dní od skončenia zmluvy ako celku alebo od skončenia záväzku vzniknutého zo zmluvy, na základe ktorého poskytuje poskytovateľ užívateľovi službu sídlo, podať žiadosť na odhlásenie adresy poskytovateľa zapísanej ako sídlo užívateľa z obchodného registra, živnostenského registra alebo iného príslušného registra a u všetkých príslušných štátnych orgánoch. Užívateľ je povinný slnenie tejto povinnosti poskytovateľovi preukázať relevantným dokladom, a to originálom výpisu z obchodného registra, živnostenského registra alebo iného príslušného registra, v ktorom bude ako sídlo užívateľa zapísaná iná adresa ako je adresa poskytovateľa. Ak sa užívateľ dostane do omeškania so splnením tejto povinnosti, je povinný zaplatiť poskytovateľovi jednorazovú zmluvnú pokutu vo výške 500,- EUR (slovom: päťsto Eur) a ďalej zmluvnú pokutu vo výške 30,- EUR (slovom: tridsať Eur) za každý deň omeškania až do riadneho splnenia povinnosti podľa týchto VOP vrátane dňa, kedy k splneniu povinnosti došlo. Tým nie je dotknutý nárok poskytovateľa na náhradu škody..
  • Ak dôjde k ukončeniu niektorého, niektorých alebo všetkých záväzkov vzniknutých zo zmluvy, neznamená to zánik akýchkoľvek nesplatených záväzkov užívateľa. Ustanovenie týchto VOP, z ktorých vyplýva, že užívateľ má plniť až po zániku zmluvy, ostávajú zachované aj po zániku zmluvy.
  • Chybné vyúčtovanie môže užívateľ uplatniť najneskôr do tridsať (30) dní od doručenia faktúry. Márnym uplynutím tejto lehoty sa má za to, že vyúčtovanie je správne a užívateľ ho uznáva.
  • Pre vylúčenie pochybností platí, že za deň úhrady sa považuje deň, kedy boli finančné prostriedky pripísané v prospech bankového účtu poskytovateľa.

 

   Doručovanie

  • Okrem písomností prevzatých poskytovateľom za užívateľa v rámci poskytovania služby pošta, doručujú zmluvné strany iné písomnosti osobne, doporučene poštou alebo kuriérom na adresy uvedené v záhlaví zmluvy, alebo elektronicky na e-mailové adresy uvedené v záhlaví zmluvy. Zásielka sa považuje za doručenú dňom jej prevzatia, dňom kedy ju adresát odmietol prevziať, prípadne dňom vrátenia nedoručenej zásielky. V prípade doručovania elektronickými prostriedkami sa za deň doručenia považuje deň nasledujúci po odoslaní e-mailovej správy. Zmluvné strany sú povinné písomne si oznamovať zmeny poštových aj e-mailových adries, a to najneskôr do troch (3) dní od zmeny adresy. V prípade nesplnenia tejto povinnosti sa odosielateľ pre nemožnosť doručiť nedostáva do omeškania a písomnosť doručovaná na neaktuálnu adresu sa považuje za doručenú dňom vrátenia nedoručenej zásielky.

 

 

   Záväzok mlčanlivosti

  • Poskytovateľ a užívateľ sa zaväzujú, že nebudú poskytovať tretím osobám informácie resp. údaje, ktoré sa dozvedia v súvislosti s plnením zmluvy, iba ak by išlo o informácie, určené druhou zmluvnou stranou k poskytnutiu presne stanoveným osobám. Poskytovateľ a užívateľ sa ďalej zaväzujú, že uchovajú v tajnosti všetky informácie, ktoré získajú v priebehu činnosti vykonávanej na základe zmluvy alebo jej realizáciou, ako aj po jej ukončení. Poskytovateľ a užívateľ sa zaväzujú, že uchovajú v tajnosti všetky informácie týkajúce sa druhej zmluvnej strany, ktoré nie sú verejne prístupné.

 

   Dodržiavanie právnych predpisov a zodpovednosť poskytovateľa

  • Užívateľ je povinný pri podnikaní dodržiavať všetky platné právne predpisy.
  • Poskytovateľ nezodpovedá za žiadnu škodu, ktorá vznikla v dôsledku neposkytnutia niektorej zo služieb z dôvodu mechanickej poruchy alebo štrajku alebo iných objektívnych dôvodov alebo závažných okolností, ktorú poskytovateľ nemohol ovplyvniť.
  • Poskytovateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú omeškaním kuriérskej služby či pošty alebo iného nedodania zásielok doposielaných užívateľovi na základe služby pošta.

 

Ochrana osobných údajov, archivácia zmluvy

  • Zákazník uzatvorením zmluvy udeľuje súhlas so spracovaním osobných údajov uvedených v objednávke, ako aj ďalších údajov získaných pri obchodnom styku (ďalej len „osobné údaje“). Súhlas sa poskytuje do odvolania súhlasu. Dotknutá osoba berie na vedomie, že má práva podľa zákona č. 122/2013 Z. z., o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, t. j. predovšetkým, že poskytnutie osobných údajov je dobrovoľné a že má právo prístupu k osobným údajom. Každá dotknutá osoba má práva najmä podľa § 28 zákona o ochrane osobných údajov, t. j. okrem iného na základe písomnej žiadosti od prevádzkovateľa vyžadovať opravu alebo likvidáciu svojich nesprávnych, neúplných alebo neaktuálnych osobných údajov, likvidáciu jej osobných údajov, ktorých účel spracúvania sa skončil, blokovanie jej osobných údajov z dôvodu odvolania súhlasu pred uplynutím lehoty jeho platnosti.

 

 

Záverečné ustanovenia

  • Zmluva je platná a účinná dňom jej podpisu oboma zmluvnými stranami.
  • Nevynútiteľnosť alebo neplatnosť ktoréhokoľvek bodu alebo ustanovenia týchto VOP neovplyvní vynútiteľnosť alebo platnosť ostatných ustanovení týchto VOP alebo Zmluvy.
  • Zmluvné strany sa zaväzujú vynaložiť maximálne úsilie na riešenie akýchkoľvek sporov vyplývajúcich zo zmluvy priateľským rokovaním. V prípade neúspešnosti takéhoto riešenia sporu bude spor predložený rozhodcovským súdom.

 

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 07.03.2024.