Časté otázky

1. Čo je to virtuálne sídlo ?

Každý právny subjekt (szčo, s.r.o, občianske združenie,...) musí mať zapísanú adresu  v živnostnenskom, obchodnom registri alebo inom registri. Ak podniateľský subjekt ale nemá vlastné, alebo prenajaté priestory,  vystavíme mu písomný súhlas na používanie našej adresy.

2. Čo ak mi príde pošta?

Závisí to od Vášho zakupeného balíka služieb. V prípade, že si zakupíte balík LITE v tom prípade nebudete informovaný o doručenej pošte.  Pri balíku MAXI Vás informujeme fotkou obálky na Váš email, alebo Whatsapp. Na požiadanie môžeme obálku otvoriť a obsah obálky Vám môžeme prefotiť a poslať na Váš email, alebo Whatsapp. 

3. Preberáte aj doporučenú poštu?

Doporučenú poštu preberáme ak si zakúpite balík MAXI ale je potrebné aby ste nás splnomocnili na preberanie pošty. Urobiť tak môžeme online vyplnením žiadosti na stránkach Slovenskej pošty https://eposta.posta.sk/splnomocnenie/ .

4. Mám prístup k poštovej schránke keď si zakúpim Vaše služby?

Nie, pristup k poštovej schránke máme len my. Keď Vám príde pošta informujeme Vás o tom.

5. Môžem si vyzdvihnúť poštu aj osobne?

Áno, ak máte zakúpený balík MAXI, môžete si 2x mesačne prevziať poštu osobne. Stačí nás len kontaktovať a dohodnúť sa na dátume a čase. 

6. Existuje aj iný spôsob, ako preposielať moje listy z virtuálnej adresy na moju trvalú adresu?

Áno, môžete si zriadiť doposielanie pošty prostredníctvom Slovenskej pošty https://eposta.posta.sk/casove-doposielanie/.

7. Môžem bývať na virtuálnej adrese?

Nie, virtuálne adresy slúžia na administratívne účely a neposkytuje prenájom nehnuteľnosti.

8. Sme občianske združenie, môžeme si u Vás zriadiť virtuálnu adresu?

Áno, u nás si virtuálne sídlo môže zriadiť aj občianské združenie.

9. Nie som občanom Slovenskej republiky, môžem si u Vás zriadiť trvalú, alebo prechodnú adresu.

Trvalú a prechodnú adresu poskytujeme len občanom Slovenskej republiky.

10. Môžem si u Vás zriadiť virtuálne sídlo, aj keď nie som občanom Slovenskej republiky?

Áno, službu virtuálne sídlo si môžu zriadiť aj klienti zo zahraničia.

11. Vaše služby poskytujete vo Vašich vlastných nehnuteľnostiach?

Áno, všetky nehnuteľnosti sú v našom vlastníctve. 

12. Ako dlho trvá zriadenie služieb?

Zriadenie virtuálneho sídla trvá do 24 hodín od uhradenia platby. Zriadenie trváleho a prechodného pobytu trvá do 48 hodín od uhradenia platby.

13. Ako dlho sú služby aktívne?

Služby si môžete zakúpiť na 12 alebo 24 mesiacov. Mesiac pred skončením služby Vás kontaktujeme, či si službu chcete predĺžiť, alebo ukončiť k dátumu splatnosti. Službu si môžete predĺžiť zakúpením nového balíka. Nová služba začne platiť hneď na druhý deň od skončenia predchadzajúceho balíka.

14. Ako mi prídu všetky potrebné dokumenty?

Pri zakúpení virtuálneho sídla  dostanete súhlas vlastníka ako elektronický dokument, ktorý je podpísaný kvalifikovaným elektronickým podpisom vo formáte asice. Tento dokument vám zašleme emailom.

Pri zakúpení trvalej adresy a prechodného pobytu vám súhlas vlastníka môžeme zaslať 2 spôsobmi:

1. Ako elektronický dokument ktorý je podpísaný kvalifikovaným elektronickým podpisom vo formáte asice. (najrýchlejší spôsob)

2. Poštou. 

 

Je možné si prevziať dokumenty aj osobne (je potrebné sa dohodnúť na čase a dátume).

15. Ako dostanem súhlas vlastníka z elektronickej podoby do listinnej podoby?

Ak potrebujete dokument aj v papierovej podobe, tak sme pre Vás pripravili návod:

- elektronický dokument vo formáte asice nahráte na USB kľúč

pôjdete na poštu ktorá poskytuje službu "elektronické služby štátu"

- na tomto odkaze nájdete všetky pobočky, ktoré túto službu poskytujú https://www.posta.sk/en/files/37731/zoznam-post-vypis-z-or-vypis-z-listu-vlastnictva-vypis-odpis-z-registra-trestov-kopia-z-katastralnej-mapy-a-zarucena-konverzia.xlsx

- prídete na poštu a požiadate o zaručenú konverziu dokumentu z elektronickej podoby do listinej podoby 

16. Ako často mi budete preposielať doručenú poštu emailom / whatsappom?

Poštu preposielame 1x týždenne.